ជានិស្សិតឆ្នាំទីមួយនៃសាកលវិទ្យាល័យតិចសាសសហរដ្ឋអាមេរិក
ឌែលតែងចំណាយពេលក្រៅម៉ោងសិក្សាទៅផ្តល់សេវាកម្មលើក
កំពស់បច្ចេកវិទ្យាកុំព្យូទ័រឲ្យអ្នករកស៊ី។
ដោយសារបញ្ហានេះធ្វើឲ្យការសិក្សារបស់ឌែលមិនសូវទទួលលទ្ធផលល្អ។
ឪពុករបស់ឌែលខឹងនឹងឌែលជាខ្លាំង
ទើបចង់រឹបអូសយកកុំព្យូទ័ររបស់ឌែលទុកទាំងអស់
ដើម្បីឲ្យឌែលផ្ចង់អារម្មណ៍តែលើការសិក្សា។ ឪពុកឌែលសួរទៅ ឌែលថា “ចូរកំណត់អាទិភាពក្នុងជីវិត តើកូនចង់បានអ្វីឲ្យពិតប្រាកដ?” ឌែលឆ្លើយទៅកាន់ឪពុកវិញថា “ខ្ញុំចង់ប្រកួតប្រជែងជាមួយ IBM”។
ចាប់តាំងពីផ្តើមអាជីវកម្មកុំព្យូទ័រមក ឌែលបង្ហាញឲ្យឃើញពីយុទ្ធសាស្ត្រប្លែកគេ។ យុទ្ធសាស្ត្រដ៏ល្បីល្បាញមួយរបស់ឌែល គឺ Direct from Dell ទិញដោយផ្ទាល់ពីឌែល។ ឌែលជឿថា គេអាចលក់ដូរកុំព្យូទ័រដោយផ្ទាល់ពីអ្នកផលិតទៅកាន់អ្នកប្រើប្រាស់ ដោយមិនចាំ បាច់មានអន្តរការី (ឈ្មួញកណ្តាល)។ ដើម្បីអនុវត្តន៍នូវយុទ្ធសាស្ត្រនេះឲ្យបានជោគជ័យ ឌែលបានផ្តល់នូវសេវាកម្មអតិថិជនក្រោយ ពេលលក់កុំព្យូទ័ររួច។ ទោះបីមានបញ្ហាបច្ចេកទេសអ្វីក៏ដោយ បុគ្គលិករបស់ឌែលនឹងទៅដល់ផ្ទះអតិថិជនភ្លាម។ តាមរយៈការកាត់មិនឲ្យមានឈ្មួញកណ្តាល ឌែលអាចសន្សំសំចៃថ្លៃដើមបានយ៉ាង ច្រើនលើសលប់។ ក្នុងឆ្នាំ ១៩៨៦ ពោលគឺបីឆ្នាំក្រោយពីបង្កើតក្រុមហ៊ុនចំណូលពីការលក់របស់ឌែល កើនដល់ ៦០ លានដុល្លារ។
មេរៀនជោគជ័យពីឌែល៖
គិតខុសគេ ៖ មនុស្សទូទៅប្រាប់ឌែលថាការលក់ដោយផ្ទាល់ពីអ្នកផលិតទៅ អ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចធ្វើទៅកើតទេក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ។ តែឌែលនិយាយថា “ជារឿងសប្បាយចិត្តដែលធ្វើកិច្ចការដែលអ្នកដទៃគិតថា ទៅមិនរួច ឬមិនទំនង” ។
កំណត់គោលដៅខ្ពស់ដែលអាចនឹងសម្រេចទៅបាន ៖ នៅចុងឆ្នាំ ១៩៨៦ ក្រុមហ៊ុនបានកំណត់គោលដៅលក់ឲ្យបាន ១ពាន់លានដុល្លារត្រឹមឆ្នាំ១៩៩២ និងពង្រីកខ្លួនជាអន្តរជាតិ។ ដល់ឆ្នាំ ១៩៩២ ក្រុមហ៊ុនអាចសម្រេចការលក់ច្រើនទ្វេដងលើសពីគោលដៅកំណត់។ ការកំណត់គោលដៅខ្ពស់ ធ្វើឲ្យអ្នករិះរកវិធីសម្រេចឲ្យបាន។
ផ្តោតទៅលើលទ្ធភាពដែលអាចនឹងជោគជ័យ ជាជាងផ្តោតទៅលើគូប្រកួតប្រជែង ៖ កុំធ្វើដោយខ្លាច កុំវាស់វែងខ្លួនឯងដោយធៀបនឹងអ្នកដទៃ ចូរវាស់វែងខ្លួនឯងដោយប្រើស្តង់ដារនៃភាពល្អឥតខ្ចោះ៕
ចាប់តាំងពីផ្តើមអាជីវកម្មកុំព្យូទ័រមក ឌែលបង្ហាញឲ្យឃើញពីយុទ្ធសាស្ត្រប្លែកគេ។ យុទ្ធសាស្ត្រដ៏ល្បីល្បាញមួយរបស់ឌែល គឺ Direct from Dell ទិញដោយផ្ទាល់ពីឌែល។ ឌែលជឿថា គេអាចលក់ដូរកុំព្យូទ័រដោយផ្ទាល់ពីអ្នកផលិតទៅកាន់អ្នកប្រើប្រាស់ ដោយមិនចាំ បាច់មានអន្តរការី (ឈ្មួញកណ្តាល)។ ដើម្បីអនុវត្តន៍នូវយុទ្ធសាស្ត្រនេះឲ្យបានជោគជ័យ ឌែលបានផ្តល់នូវសេវាកម្មអតិថិជនក្រោយ ពេលលក់កុំព្យូទ័ររួច។ ទោះបីមានបញ្ហាបច្ចេកទេសអ្វីក៏ដោយ បុគ្គលិករបស់ឌែលនឹងទៅដល់ផ្ទះអតិថិជនភ្លាម។ តាមរយៈការកាត់មិនឲ្យមានឈ្មួញកណ្តាល ឌែលអាចសន្សំសំចៃថ្លៃដើមបានយ៉ាង ច្រើនលើសលប់។ ក្នុងឆ្នាំ ១៩៨៦ ពោលគឺបីឆ្នាំក្រោយពីបង្កើតក្រុមហ៊ុនចំណូលពីការលក់របស់ឌែល កើនដល់ ៦០ លានដុល្លារ។
មេរៀនជោគជ័យពីឌែល៖
គិតខុសគេ ៖ មនុស្សទូទៅប្រាប់ឌែលថាការលក់ដោយផ្ទាល់ពីអ្នកផលិតទៅ អ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចធ្វើទៅកើតទេក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ។ តែឌែលនិយាយថា “ជារឿងសប្បាយចិត្តដែលធ្វើកិច្ចការដែលអ្នកដទៃគិតថា ទៅមិនរួច ឬមិនទំនង” ។
កំណត់គោលដៅខ្ពស់ដែលអាចនឹងសម្រេចទៅបាន ៖ នៅចុងឆ្នាំ ១៩៨៦ ក្រុមហ៊ុនបានកំណត់គោលដៅលក់ឲ្យបាន ១ពាន់លានដុល្លារត្រឹមឆ្នាំ១៩៩២ និងពង្រីកខ្លួនជាអន្តរជាតិ។ ដល់ឆ្នាំ ១៩៩២ ក្រុមហ៊ុនអាចសម្រេចការលក់ច្រើនទ្វេដងលើសពីគោលដៅកំណត់។ ការកំណត់គោលដៅខ្ពស់ ធ្វើឲ្យអ្នករិះរកវិធីសម្រេចឲ្យបាន។
ផ្តោតទៅលើលទ្ធភាពដែលអាចនឹងជោគជ័យ ជាជាងផ្តោតទៅលើគូប្រកួតប្រជែង ៖ កុំធ្វើដោយខ្លាច កុំវាស់វែងខ្លួនឯងដោយធៀបនឹងអ្នកដទៃ ចូរវាស់វែងខ្លួនឯងដោយប្រើស្តង់ដារនៃភាពល្អឥតខ្ចោះ៕
No comments:
Post a Comment