“If you fail to plan, you plan to fail.” | “ប្រសិនបើអ្នកបរាជ័យក្នុងការរៀបចំគម្រោង មានន័យថាអ្នករៀបចំគម្រោងដើម្បីបរាជ័យ”
អ្នកប្រាកដជាដឹងថា ការរៀបចំគម្រោងគឹជាការសំខាន់ក្នុងការទទួលបានជ័យជម្នះលើអ្វីៗ ក្នុងជីវិតរបស់អ្នក រួមបញ្ចូលទាំងការប្រើប្រាស់ប្លក់។ ពេលដែលអ្នកចូលដល់ការប្រើប្រាស់ប្លក់ អ្នកត្រូវដឹងថា តើអ្នកកំពុងធ្វើអ្វី ហើយ ទីកន្លែងណាដែលអ្នកត្រូវទៅ។
នៅសព្វថ្ងៃនេះ មនុស្សជាច្រើនអាចបង្កើតប្លក់បានគ្រប់គ្នា ដើម្បីធ្វើការដាក់ផ្សាយអត្ថបទដើម្បីទទួលបានការចូលមើលច្រើន។ យ៉ាងណាក្ដី ប្រសិនបើអ្នកកំណត់គោលដៅ ក្នុងការជំនួញលើបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិត (e-business online) យើងត្រូវតែកំណត់គម្រោង និង ចក្ខុវិស័យជាចាំបាច់។
១. រៀបចំគម្រោងដាក់ផ្សាយអត្ថបទរបស់អ្នក
ការរៀបចំគម្រោងដាក់ផ្សាយអត្ថបទរបស់អ្នក គឺជាការសំខាន់មួយ។ អ្នកគួរតែព្យាយាមសរសេរអត្ថបទ ឲ្យបានសមល្មម ដើម្បីដាក់ផ្សាយក្នុងមួយសប្ដាហ៍។ អ្នកមិនអាចដឹងថា ក្នុងរយៈពេលមួយសប្ដាហ៍នេះ នឹងមានរឿងអ្វីកើតឡើងទេ។ អ្នកអាចឈឺ, ទៅដើរកម្សាន្ត, ឬ មានកិច្ចការរវល់ក្នុងគ្រួសារ និងអំពីរឿងផ្សេងៗទៀត។ ដូច្នេះការរៀបចំគម្រោងផ្សាយអត្ថបទរបស់អ្នក ជាការសំខាន់ ប្រសិនបើអ្នកចង់ឲ្យប្លក់របស់អ្នករីកចម្រើនតទៅមុខទៀត។
២. រៀបចំគម្រោង បង្កើតផលិតផល
ប្រសិនបើអ្នកចង់ទទួលបានជោគជ័យក្នុងការបង្កើតប្លក់ ឬ ការធ្វើជំនួញលើបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិត អ្នកប្រហែលជាទំនងចង់បង្កើតផលិតផលផ្ទាល់ខ្លួនមួយ។ អ្នកអាចរកបានមធ្យោបាយជាច្រើនជាងការធ្វើទីផ្សារជាមួយផលិតផលអ្នក ដទៃ ប្រសិនបើគម្រោងរបស់អ្នកគឺដើម្បីរកប្រាក់។ រឿងសំខាន់មួយដែលអ្នកត្រូវដឹងគឺ ការកំណត់ពេលវេលាចេញផ្សាយនូវផលិតផលរបស់អ្នក ដូចជា ការចេញផ្សាយសម្រាប់ឆ្នាំនេះ និង រយៈពេលដែលអ្នកត្រូវចំណាយក្នុងការធ្វើផលិតផលនោះ ឲ្យបានសម្រេច។
ចំពោះខ្លួនខ្ញុំ (លោក Dia T.) ខ្ញុំដឹងថា នឹងចេញផ្សាយផលិតផលនោះនៅក្នុងឆ្នាំនេះ ដែលរួមបញ្ចូលនូវរយៈពេលដែលខ្ញុំអាចធ្វើវាឲ្យបានសម្រេច។
៣. រៀបចំពេលវេលារបស់អ្នក
ខ្ញុំបានឮពីអ្នកប្រើប្រាស់ប្លក់និយាយថា ពួកគេពុំមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការសរសេរអត្ថបទជាញឹកញាប់ ទេ។ តាមពិតពួកគេពិតជាមានពេលវេលា តួយ៉ាង ប្រសិនបើអ្នកចំណាយពេលត្រឹមតែ១ម៉ោង ក្នុងការសរសេរអត្ថបទដើម្បីដាក់ផ្សាយ ឬ សម្រាប់ផលិតផលរបស់អ្នក ដូច្នេះអ្នកមានពេលដល់ទៅ ៣០ម៉ោង ក្នុងមួយខែ។ អ្នកនឹងទទួលបានភាពភ្ញាក់ផ្អើលជាមួយនឹងអ្វី ដែលអ្នកបានធ្វើជាមួយពេលវេលាទាំងនោះ។
ប្រសិនបើអ្នក មិនបានគ្រប់គ្រង ឬ ចាត់ចែងពេលវេលារបស់អ្នកបានត្រឹមត្រូវនោះទេ អ្នកនឹងមិនអាចសរសេរអត្ថបទ ឬ ផលិតផលណាមួយ សមស្របទៅនឹងពេលវេលាឡើយ។ ដែលនេះគឺជាឧបសគ្គចំពោះប្លក់ ឬ ការធ្វើជំនួញលើបណ្ដាញអ៊ីនធឺណិត របស់អ្នក។ ការគ្រប់គ្រងពេលវេលា គឺជាការចាំបាច់បំផុត ក្នុងការសម្រេចរាល់មុខជំនួញផ្សេងៗ។
៤. របៀបរៀបចំគម្រោងយុទ្ធសាស្ត្រ ខាងទីផ្សារ
តើអ្នកនឹងប្រើ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម (Social Media) ដើម្បីបង្កើតទីផ្សារសម្រាប់ប្លក់ និង ជំនួញលើបណ្ដាញ របស់អ្នកឬ? ប្រសិនបើដូច្នេះ តើជាញឹកញាប់ទេ? តើអ្នកនឹងធ្វើការលើការផ្សាយអត្ថបទសរសេរដោយអតិថិជន? តើអ្នកនឹងធ្វើចំណងមិត្តភាពជាមួយនឹងអ្នកប្រើប្រាស់ប្លក់ផ្សេង ទៀតទេ? នេះជាសំនួរដែលអ្នកត្រូវយកទៅធ្វើការវិនិច្ឆ័យ។
ការមានយុទ្ធសាស្ត្រ គឺជាការចាំបាច់ដើម្បីទទួលបានជោគជ័យនៅលើបណ្ដាញ (online)។ មនុស្សមួយចំនួន បង្កើតប្លក់ឡើង ដោយមិនមាននូវគម្រោងទីផ្សារច្បាស់លាស់នោះទេ។ គិតអំពីវា ប្រសិនបើអ្នកមិនមានគម្រោងច្បាស់លាស់ ថាតើអ្នកអាចទទួលបានជោគជ័យសម្រាប់ប្លក់ ឬ ជំនួញលើបណ្ដាញរបស់អ្នក ដោយរបៀបម៉េច? ពេលវេលាដែលអ្នកចំណាយពេលធ្វើទីផ្សារបានច្រើន នោះការចរាចរណ៍នៅលើប្លក់របស់អ្នក នឹងមានច្រើនតាមនេះដែរ។
No comments:
Post a Comment